Ötkerekű különleges Saabot kapott az Aeropark Budapest
Az ötödik kerék nem a kormány- és nem is a pótkerek, hanem egy, az úton gördülő speciális kerék.
Az ötödik kerék nem a kormány- és nem is a pótkerek, hanem egy, az úton gördülő speciális kerék.
Újraforgatta Korda György Reptér című dalának 40 éves videóklipjét a Budapest Airport.
A miniszter szerint Ferihegy lemaradt, az állam azonban biztosíthatná az elvárt minőséget. Egy adag gyurcsányozásra is futotta.
Kiemelték, hogy állami segítség nélkül is átvészelték a koronavírust.
Palkovics László szerint méltányos ajánlatot készülnek tenni a reptér megvásárlására, és ha nem eladó, akkor a kormány visszaállítja a többségi állami tulajdont.
Tűzzel-vassal visszaállamosítaná a Budapest Airportor Orbán Viktor kormánya, csakhogy ez annyiba kerülne, amennyit még a NER oligarchái sem varázsolhatnak elő. Kapóra jöhet persze egy újabb kínai hitel.
Bár a repülőtér utasforgalma még mindig rendkívül alacsony, a teherforgalom rekordokat dönt.
Az alapítványokban való részvételről és horvátországi büntetőügyéről is beszélt a Telexnek a Mol elnök-vezérigazgatója.
A kínai Henan Airport csoport elnöke a megállapodást csak az első lépésnek nevezte, ami hozzájárul a kínai–magyar gazdasági együttműködés elmélyítéséhez.
A főrészvényes azt kifogásolja, hogy noha egy éve elutasították a hatalom ajánlatát, azóta is azt érzékelik, hogy érdekeltségük eladását kívánják tőlük. A vevők pedig Fidesz-közeli cégek, illetve magánszemélyek lennének.
A Budapest Airport megerősítette, hogy az eladásra kínált gépek korábban náluk teljesítettek szolgálatot.
Kinyit a 2A nevű csarnok, és a két terminál felvételi pultjait is megnyitják a közelgő ünnepi szezon miatt.
Az áruszállítás viszont csúcsot döntött.
Megint ők nyerték meg a Budapest Airport taxis személyszállítási tenderét.
Az utasok leginkább a járatinformációs kijelzőkön találkoznak azzal a rendszerrel, amelynek cseréjét a Budapest Airport informatikai csapata az elmúlt napokban fejezte be – közölte kedden délelőtt a ferihegyi repülőteret üzemeltető vállalat.
A válaszadók háromnegyede szerint tiszta és biztonságos hely a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, csak nagyon rossz a megközelítése.
A terminál építése mellett rendeznék a repülőtér környezetét, és új közlekedési csomópont is épülne.
Még lehetne is ráció abban, hogy a Mol megjelenik a Budapest Airport tulajdonosai között, ám úgy tűnik, a mostani tulajdonosok nemigen akarnak megválni a részesedésüktől. Persze, mindig van az az ajánlat, amire nehéz nemet mondani.
A napilap azt állítja, hogy a Budapest Airport tulajdonosai nem járultak hozzá, hogy a vasútvonalat a repülőtér területén megépítsék.
Újra felvetődött, hogy a kormány visszaszerezné a ferihegyi repteret, a Bloomberg által idézett találgatások szerint a többi között a Mol közreműködésével. A reptér értéke 700-800 milliárd forint, ami még az olajmultinak sem aprópénz. A reptér a járvány előtt ráadásul jól fialt, és nem rövid távú, hanem sok évtizedes befektetés, meg aztán állítólag nincs is eladósorban.